Nora Krstulović na Novigradskom proljeću vodi radionicu novina na internetu.
Nora Krstulović studirala je kazališnu režiju na zagrebačkom ADU, polonistiku i bohemistiku na Filozofskom fakultetu u Zagrebu. Kao redatelj debitirala je predstavom Asphixia Violenta u Gavelli, na čijoj je sceni postavila još i višestruko nagrađeni tekst Patricka Marbera – Closer. Ionescovu Ćelavu pjevačicu režirala je u Dubrovniku i Zagrebu čak četiri puta, a potom i Trovačicu Jurice Pavičića (HNK Split), Odštetu Steva Thompsona (Mala scena), Luka, gospodar čarolije Jasena Boke (Mala scena). 2006. godine s Majom Sviben pokrenula je umjetnički kolektiv SKROZ, za koji je dosad realizirala predstave Skroz, TV Skroz, Becketov Breath, Tinta, let i topla voda (Ludens teatar), opere Za tri lipe Mirele Ivičević (Muzički biennale Zagreb 2007.), Tamo i natrag (HV, 2008.), Pop-Skroz (Teatar ITD, 2009.)
2000. godine u sklopu tada najposjećenijeg hrvatskog web portala www.monitor.hr pokreće prvi hrvatski kazališni pod-portal: http://teatar.monitor.hr, a 2002. samostalno pokreće i kazališni news portal www.teatar.hr, čija je i danas glavna i odgovorna urednica. Osim režijom i uređivanjem portala, intenzivno se bavi i prevođenjem (nekolicina njezinih prijevoda igrana je na domaćim scenama), menadžmentom u kulturi, PR-om te produkcijom, pa tijekom godina vodi Urede za odnose s javnošću za vodeće domaće kulturne institucije poput Dubrovačkih ljetnih igara i Tjedna suvremenog plesa, a na istim poslovima biva angažirana i na brojnim domaćim TV serijama, te Konferenciji ministara kulture i sastanku Svjetske mreže za kulturnu raznolikost, u organizaciji Ministarstva kulture Republike Hrvatske (2003).